Formu waze pentru negi

12/26/ · nu mai degraba integreaza astia Waze decat sa faca de sisteme proprietare paralele? ca vad ca s-a apucat si Renault, mai au sisteme propriii BMW, Mercedes-Benz si VAG si recent s-a apucat si JLR. Nu le trebuie mare scofala pentru a integra waze decat sa umble la softurile proprii. Dacă cele descrise mai sus nu par să funcționeze pentru a distrage atenția publicului de la subiectele sensibile, sau pentru a preveni o eventuală acoperire media nedorită a evenimentelor care nu pot fi oprite, cum ar fi, de exemplu, procesele, creează subiecte de știri de proporții mult mai mari (sau tratează-le ca și cum ar fi astfel) pentru a distrage atenția mulțimii. 3/19/ · Ba voi chiar riscati atat de mult pentru cateva zeci de lei? PLM, ciuperci, negi etc, plus pizde puturoase(baie ioc) si discomfort de a fute in masina! Sunt care arata bine si pentru lei ai si normal si oral neprotejat cu CIM. Dar na! E criza!!!!

Faruri cu xenon nu am luat, nu merita, farurile cu halogen merg foarte bine, daca mergi foarte mult noaptea poate, dar eu nu am nicio problema cu cele normale. JBL+8 inci merita pentru sunet si ecranul mare, cand o sa pui Android Auto pe el si Waze si Maps o sa iti placa ecranul mare.

Formu waze pentru negi

Formu waze pentru negi
De obicei această tehnică wwaze folosește pentru ca cei vinovați Formu waze pentru negi fie achitați, dar poate fi folosită, de asemenea, atunci când se urmărește obținerea unei condamnări pentru un nevinovat. Media pe bord sta in 7. Una Formu waze pentru negi companiile care a pierdut procesul este Abbott, despre care s-a dovedit că a comercializat un ser fiziologic la preţul de 9,73 de dolari, în timp ce preţul real al acestuia, practicat şi de alte companii de profil, era de doar 95 de cenţi. Mazda Cx-5 are Nm la 2. E facuta Formu waze pentru negi un scop…nu e asa simplu.

Qashqai-ul cu al sau 1. Dar artizanul dezinformării va căuta să amplifice emoțiile audienței și să pedepsească public orice nereușită indiferent dacă acuzațiile pwntru reale sau falsificateși va căuta ca prin mijloacele intimidării să prevină în general orice discuție asupra chestiunii respective. Si totusi posesorul camerei circula pe banda a doua, desi prima pare libera din cele cateva cadre postate. Poate are o problema sau e ceva legat de DCT. Totuși, în procesul de instalare, luați o serie de decizii importante pentru interacțiunea cu aplicația și pentru protejarea intimității. N-am vazut nici gaura aia la cusatura. De ce oare, politicienii ţin cu dinţii să.

Aceste trăsături ne pot ajuta să identificăm jucătorii şi motivele care îi animă.

Kia Sportage l T-GDi DCT 4×4 GT Line | Turatii

Siguranta circulatiei rutiere in Romania
Ai idee daca aceeasi problema se regaseste si la Sportage? Apropos de consum, am mai spus, personal nu ma imbogatesc daca, consuma 5 si nu saracesc daca, consuma Atunci când aceste idei sunt critice la adresa guvernului sau a unor puternice grupuri de interese în special dacă subiectele de discuție sunt implicațiile acestora în activități criminaleartizanul dezinformării are încă un rol — acela de a le înăbuși în fașă. Asta e singura care nu functioneaza Formu waze pentru negi din toate masinile cu ventilatie Formu waze pentru negi care le am condus pana acum.

Poti sa tii diesel-ul in 4. Oare de ce Formu waze pentru negi asemenea aplicație ar vrea acces la evenimentele din calendar, plus la informațiile confidențiale? Dacă nu ai sorți de izbândă cu ajutorul metodelor de mai sus, ia în considerare înlăturarea oponenților prin anumite soluții definitive, așa încât necesitatea de a răspunde întrebărilor cheie să fie înlăturată în totalitate. Poate nu e suficient, ia sa mai vedem, AutoBild, renumiti pentru aplecarea spre masinile germane, se dau invinsi in si recunosc oficial: Lasa strugurii acrii la noi, asteptam sa se coaca in ! Avand in vedere ca as dori sa fac achizitia masinii in urmatoarele saptamani… ce masini imi recomandati?

Consumul e mare? Pai un Kuga cu motor turbo benzina, cam cat crezi ca are consumul? Daca 2l diesel la Kuga merge cu medie 8. Probleme ai cand ai luminite aprinse in bord, cunoscatorii stiu la ce ma refer….

Buna ziua, sunt in cautare de o masina noua, respectiv SUV, de familie, suntem 2 adulti cu 2 copii. Actualmente detin o Skoda-Octavia 1. Sunt interesat de Sportage 1. Ce ma indrumati sa aleg…, sunt tare indecis?!? Momentan, m-am inscris si urmeaza sa fac un test drive pe un Sportage, cel de sus indicat — cutie manuala. Ma intereseaza la masina, aspecte ca: — costuri de intretinere — atat cat e in garantie, cat si pe viitor atata timp cat iau o masina noua, am de gand sa o tin lejer, undeva spre 10 ani — sa imi pot permite sa o intretin si dupa garantie ; apropo cam cat ar fi reviziile ; — confort interior, spatiu, consum real, etc….
Du-te pe Sportage sau Duster, Ford e o masina ok la condus insa inca nu s-au decis daca sa le faca fiabile sau nu, mergi pe o garantie mai mare sau un raport pret calitate foarte bun, cum are Duster. O revizie la un Sportage e cam lei.

Consum real 8 la suta pentru Sportage, in functie de situatie poate fi mai mic sau mai mare. Robert, cu toata stima, dar nu poti compara Duster cu Ford, la niciun capitol. Un Duster bine echipat, daca tot iti iei o masina pe 10 ani, deja se apropie lejer de pragul de 20 k eur, ceea ce spulbera mitul masinii ieftine. As prefera oricand sa-mi iau un Sportage sau o Kuga, mediu dar bine echipate, la un 22 k eur.
Referitor la fiabilitatea Ford, conduc de la job un Focus FL , am in 3 ani peste E experienta ta si sa te bucuri ca e buna, cu Ford, ceea ce spun eu despre Ford nu e parerea mea, ci e o realitate. Ford nu are consistenta pe partea de fiabilitate, poti lua Ford si sa nu ai nicio problema cazul tau , poti lua Ford si sa fie un cosmar de vazut forumurile de specialitate. Am cazuri cunoscute de mine cu masini noi, sub 2 ani, Ranger Wildtrack, 3 turbine si convertizor de cuplu in 58 km, in garantie, ok, ce faci cand iese din garantie?

Utilitare Ford, noi, sub 20 km, cu n randuri de injectoare schimbate, nimeni nu le da de cap, cauta si o sa fii uimit, la fel, motorizarile 1.
La fel, eu am avut masina de serviciu un Mondeo 1. Nu, s-a umplut pentru ca pret, nu ca sunt fiabile, Ford daca nu raporteaza cifre de vanzari bune va zbura din Europa, e un joc mare pe care nu il intelegi. De aceea dau in pret, am avut un Focus nou la test, super echipat, 31 euro, il luai cu 25 cu banii jos, adica pret mult mai bun ca la un Ceed similar echipat. Ford Europa sacrifica anumite chestiuni pentru a se mentine cu vanzarile sus, si asta inseamna ca dau in pret, pe romaneste. Americanii se uita pe statistici, vad ca e cerere de masini pe Europa, totul e bine. Gandeste-te ca ei au anuntat deja ca scot Mondeo din gama, Mondeo si Focus sunt masinile reprezentative ale Ford in Europa, cand scoti Mondeo din gama, ceva se intampla… Si nu, nu e doar ca se cauta SUV-uri.

Sa ne amintim cum a disparut Chevrolet din Europa, la o bataie din palme, si cum se incalzeste Opel pe margine…. Sincer, la in castig mediu în media europeana , deci nici sărac nici bogat si eu m-as gândi la o astfel de oferta gen Ford; merita incercat. La 25k Euro un SUV aproape full e o ofertă foarte ok. Da, este o oferta super ok. Eu sunt in media k eur pe luna nu intru nici eu in amanunte si am mers pe mana Kia.
Ai ales bine, cel mai bun prieten al meu are X5 M50d luat nou, in zona de euro , si bani cat toti comentatorii de aici 11 mil euro anual cifra de afaceri a companiei sale , directorii de vanzari au Kia Sportage, ca sa il citez, a fost primul si ultimul BMW pe care il va avea.

Masina merge exceptional, doar ca vizitele la service sunt neasteptate si si-a pierdut increderea in masina pentru lucruri marunte, care il fac sa piarda timpul si care nu au fost rezolvate operativ de dealeri, deja iesind masina din garantie — ramas in drum cu eroare cutie de viteze, pierderi lichid pe la racitorul EGR etc. Timp in care, da, Kia, nimic.
Eu cand ma gandesc la o mașină ma gandesc in primul rand dacă îmi acoperă nevoile sau mofturile, daca imi convine prețul si in ultimul rand la fiabilitate, ca ne-om mai emancipa si noi si nu le vom mai ține de ani. Stai sa ai probleme cu masina, sa vezi pe urma cum cauti fiabilitatea. Nu exista resursa mai importanta decat timpul tau, nici macar banii. Nu ma intereseaza fiabilitatea pe 20 ani, ca nu o cumpar pentru aia care o iau de la mine si o revand, ma intereseaza ani cat o tin eu, sa mearga ceas, pe urma poate sa se dezintegreze cum doreste.

Si un bec aprins in bord inseamna nervi si timp pierdut, diagnosticare, remediere, etc. Nu exista asa ceva. Insa intre 2 ani garantie si 7 ani garantie 10 pe anumite piete , trebuie sa fie si altceva decat marketing.
Ce legatura exista intre garantia standard si fiabilitate? Nu rastalmaci, ca nu sunt nici eu de ieri de azi. Ia mai gandeste-te, exista vreo legatura? Sau doar arunca fiecare acolo, ala 2, ala 4, ala 5, ala 7 ani si limite de km??

Exista o foarte mare legatura si e vorba de bani si asumare. Poate ca masinile se strica identic, diferenta e cine suporta costurile de reparatie, tu cu 2 ani garantie dai bani din buzunar, ala cu 3 ani garantie baga o cafea si asteapta sa ii fie reparata masina. Crezi ca ala cu 3 da banii asa, ca ii e drag? Nu, in urma unor statistici de fiabilitate interne si le stiu bine , fiecare an de garantie in plus inseamna costuri enorme pentru un importator daca masinile se strica des.
Pe cale de consecinta, garantie mare ofera in general cei care stiu ca rata de defectare a masinilor lor este mica. Si se compara pe clase.

Ford nu e Porsche pentru ca 4xFord egal 1xPorsche, asta in primul rand, in al doilea rand, spre marea surpriza a unora, in multe situatii rata de defectare a masinilor premium este mult mai mare decat a masinilor nonpremium, si asta are o logica, avem o complexitate mult mai mare, deci risc sporit de defectare, de unde vin si perioadele mult mai mici de garantie. Si da, intra pe forumurile BMW, Audi, Mercedes-Benz, citeste ce probleme sunt acolo, apoi intra si la Kia, si vezi daca mai esti de aceeasi parere.
S-a umplut de Kuga pentru au fost date preturi bune, pentru flote. Nu ma intereseaza cum isi compun ei prețurile. Au discount-uri mari pt. PF, nu doar pt. PJ, cel putin de vreo 5 ani de când am intrat pt. Singurul lucru care ma retine de la un Kuga e doar design-ul in primul rand exterior.

Stiu ca esti expert in Kia si mai ales in Kia Sportage mai ales ca ai si tu una. Ma tot uit de ceva vreme la Kia Sportage si-mi tot fac calcule in ideea de a-mi lua si eu una. Acum, ca a aparut faceliftul sunt parca si mai tentat. Ma atrage varianta pe benzina, 4×4, probabil cutie manuala. Sunt curios totusi cam cum stai cu consumul prin oras si in afara? Stiu ca ai acelasi motor. Multi zic ca nu merita motorul pe benzina deoarece consuma prea mult.

Am citit si ascultat insa parerile tale si intr-o oarecare masura rationamentele tale coincid cu ce ma gandeam si eu, iar tu nu excluzi.
In al doilea rand, ma intereseaza parerea ta legata de stabilitate? La modelul precedent s-a tot discutat despre senzatia de oarecare nesiguranta pe care o ai in masina daca ataci curbe mai in forta. In forta neinsemnand insa ca la raliu. Nu te mai intreb daca recomanzi masina fiindca raspunsul il cam stiu deja. Si inca ceva ca nu prea m-am lamurit. Sistemul 4×4 zic ei ca e unul permanent. Permanent inseamna ca masina functioneaza in mod normal cu tractiune fata, iar daca simte vreun derapaj sau ca e nevoie de suport si din spate, atunci transmite automat si spre spate? Ai posibilitatea de blocare a rotilor de undeva din interior astfel incat sa traga toate egal si in acelasi timp, in cazuri de forta majora?

Si parca am inteles ca exista si optiunea Sport.
Care e diferenta daca o cuplezi? As aprecia un raspuns. Orice motor pe benzină consuma destul de mult pe astfel de caroserii, dar nu exagerat față de un diesel. Altele sunt bubele motoarelor pe benzina relativ mici sub cmc pe masini destul de mari. Eu am dieselul de 2l, masina e perfecta, minusurile sunt prea mici ca sa le bagi in seama. Ideea e simpla, de consumat consuma si dieselul si benzina, daca te preocupa consumul, mai bine ia 1.
Altfel, benzina in traficul actual nu te iarta, si nici cu dieselul de 2l nu mi-e rusine, pe automat mie imi consuma cam 6. In afara, e ok, si e rezonabil si la viteza mare, ca idee pe distante lungi, cu AC On, te duci cu la suta, fara sa te uiti la stilul de mers. Benzina are avantaje daca nu faci multi km si desigur pretul mai mic, insa la consum ia mai mult decat dieselul, in orice conditii.

Despre stabilitate, nu ai ce sa ii reprosezi, atata timp cat nu uitam ca e un SUV, eu am mers si la limita cu ea si ma multumeste, doar se inclina putin, nimic deranjant. Pe Sport, principalele modificari sunt in raspunsul pedalei de acceleratie, al cutiei de viteze la automata si al motorului.
Sportage nu are suspensie adaptiva deci nu se intareste suspensia. Te rog frumos sa ma ajuti, cum adica nu trag toate rotile? Este AWD masina, nu? Iar puntile impart forta motrice catre roti, conform cu principiul de functionare al diferentialului si al sistemului de tractiune respectiv, functie de cutia de transfer, daca exista torque vectoring, daca exista LSD, etc. Exista diferite tipuri de AWD, cu solutii tehnice principial diferite si rezultate diferite, ideea e ca nu tot timpul rotile trag cu forte egale, ci se adapteaza la situatii.
Nu stiu de ce aveam impresia ca ai benzina. In oras consumurile benzinarelor si ale dieselurilor tind sa se egalizeze.

Totusi, un consum de 13 pt. Cu Qashqai-ul 1. Cu Captur-ul 1. Nu are ISG, deci motorul merge tot timpul, iar cutia cu convertizor e energofaga in oras. Asta e diferenta dintre automata si manuala, confortul se plateste. Dar nu mai vreau sa aud de manuala, si asta in conditiile in care cutia automata de pe Sportage nu e vreo minune la schimbari cea noua cu 8 e altceva. Dar confortul in oras e suprem si schimba decent in rest, dar sub EAT6 de la Peugeot, de exemplu. Ii trebuie schimbari mai rapide si mai precise in anumite momente, altfel nu ai ce sa ii ceri mai mult. Am facut saptamana asta vreo km cu masina, in alta tara, rupe. Confort, consum am avut 6. Ce stie cutia de pe Sportage?

Daca esti pe Cruise control On la sa zicem, cobori o panta lunga si masina isi ia viteza singura, la retrogradeaza automat cutia, chiar si 2 trepte, ca sa te tina in zona de , desi panta nu e de 4 sau 5, ci de 6. Concluzia, daca maine ar fi sa imi iau o masina, ar fi Sportage facelift, 2l automat cu MH sau 1. ISG-ul sau cum i-o mai spune la alte marci e apa de ploaie. Nu e nicio scofala, doar nervi pt. Facand abstractie de motor, ce ai alege intre AT8-ul de pe 2. PS: exista posibilitate de scaune ventilate la tapiterie textila?
Configuratorul ma lasa sa selectez astfel. Bateria la ISG e speciala, demarorul la fel, iar la MH, nici macar nu mai ai alternator, demarorul stie si treaba asta.

Eu am luat diesel nu pentru ca fac multi km, ci pentru cutia cu convertizor, care e super fiabila dovedita , cele DCT mai ales la rularea in urban, au mai avut probleme se pare ca rezolvate recent — noul Sportage si noile modele Kia cu DCT au modificari mecanice in cutiile DCT si un display special pentru monitorizarea temperaturii cutiei de viteze, ce include grade de avertizare si indicatii de modificare a comportamentului de conducere pentru a reduce stresul cutiei. Roata de rezerva in portbagaj? Ce sa zic, am D-Max-ul de 5 ani si 50 km, fara roata de rezerva kit de pana , n-am avut nicio pana, la Sportage am roata temporara, la fel, nicio pana la 2 ani, deci chestia cu roata de rezerva, eu zic ca nu e mare problema.

Legat de scaune ventilate la tapiterie textila nu poti avea ventilatie, chiar daca te lasa configuratorul, exista niste reguli de comanda interoperabilitate coduri , acolo scaunele ventilate pot fi comandate doar in combinatie cu tapiteria din piele, deci nu, nu exista posibilitatea asta. Sportage-ul tau are 6 trepte? Si acum au pus cutie cu 8 pe 2.
DCT-ul banuiesc ca schimba mult mai rapid si mai lin decat AT-ul, fiind mai placuta la condus, mai ales in urban. AT-ul 6 sau 8 cum schimba? Se simte la schimbari, smuceste, e mai lenta …? Exista si alte sisteme insa, mai destepte, care tot aia fac. DCT-ul schimba sensibil mai rapid si mai direct, feelingul e mult mai bun la DCT, insa in urban nu bate la confort cutia cu convertizor care schimba lin, pe nesimtite , iar marele avantaj al cutiei cu convertizor, e ca poti sta oprit, in D, oricat, fara sa stresezi cutia de viteze.

AT-ul 6 schimba relativ lent mediu as zice , nu smuceste, tot ce ma deranjeaza la cutie e ca nu schimba suficient de rapid dupa gustul meu si ca uneori, in a 6-a se gandeste daca retrogradeaza sau nu se bazeaza prea mult pe cuplu.
Asta pe modul normal, pe modul Sport, totul se schimba si cutia devine ce trebuie. Cea cu 8 trepte in schimb, pe Sportage nu am condus-o, dar am condus-o pe Stinger, e mai rafinata, mai rapida, sensibil mai rapida, insa tot nu mi s-a parut perfecta cum e cea de la BMW de exemplu. E explicabil, tinand cont ca ei si le dezvolta singuri, neapeland la un fabricant consacrat. Pentru fiabilitate, tot pe AT as merge. Am certitudinea ca km, daca o intretin si o conduc cum trebuie, nu umblu la ea, si asta ma scuteste de probleme. Ce remarca de doi bani ca sa nu-ti zic cuvântul ala care incepe cu C.
N-ai nici macar c…. Comentezi tot timpul la orice postare, la orice masina, ai păreri despre orice.

In general, statistica asta e o știință demonstrează ca cei care au intotdeauna păreri despre orice, in realitate habar n-au de nimic. Nu te mai baga atata in seama ca nu te-a intrebat nimeni nimic. Hai sa luam comentariile tale la puricat.
Chiar crezi ca ce tot ce debitezi tu, e ireproșabil? Găsește-ti o ocupație si nu te mai hlizii atata la întrebările oamenilor. Dacă pt.

Dacă acolo unde se termina contra argumentele încep jignirile si trivialitatile nu înseamnă ca interlocutorul are dreptate. Unde am experienta practica pot sa vorbesc fără să pot fi contrazis decât prin înjurături. Si iti mai spun un truism: de obicei, nu întotdeauna ce e pe hârtie e si in practică. Problema ta nu e ca nu detii cunoștințe tehnice, lucru perfect de inteles si scuzabil, ci ca nu poti formula nici niște idei sau întrebări logice si pertinente si tot tu sari de c… in sus. Da, dar greutatea e pe versiunea de baza, deci GT Line fara optiuni, pui plafon panoramic si toate smecheriile pe ea, sare de lejer. Robert, ce ai alege inte 1.
Crezi ca diesel-ul se va apropia de performantele benzinarului? Dieselul 1. Nu se va apropia de performantele benzinarului…doar are Nm cuplu.

Depinde ce intelegi prin performante si ce performante vrei la o categorie cu aspect de miniautobuze, cu mase mari de regula peste kg la gol si pe care sa le umpli cu familia si bagajele ca sa-i duci la munte si la mare. Tu ai auzit numai de cuplu, dar de turatie ai mai auzit? Degeaba am NM cuplu, daca il am pe o plaja mica de turatii. Masina se infige rapid si moare la fel de rapid, precum un adolescent la prima dragoste. Acolo unde un diesel moare, …. Iar cand iti iei masina de 30 k eur, iti repet, inseamna ca ai bani si nu te uiti la consum.

Aaah, daca te imprumuti pe 10 ani doar ca sa arati lumii ce domn ai ajuns, iar apoi tai bugetul lunar de piata, ca sa bagi motorina sau mai tare, te interesezi pe forumuri cum sa bagi GPL, apai…atunci…ai gresit liga: nu esti pro, esti doar un amator care nu prea are …. La motor diesel de 1. Si inca era in plaja de cuplu maxim si chiar daca intri pe panta descendenta tot ai peste cuplul benzinarei pana la un moment dat.
Ce vrei mai mult de atat? Fiecare benzina si diesel are, din punct de vedere tehnic, avantaje si dezavantaje in functie de ce tip de caroserie trebuie sa duca si de ce anume i se cere; bine, acum in plus la diesel i-a dat rau in cap dieselgate-ul. Dar nu poti sa negi ca, cu cat masina e mai grea si mai putin aerodinamica dieselul nu devine mai avantajos decat benzinara.

Cand dieselul la acest model, raportat la aceeasi putere similara cu benzina, este mai scump cu 3.
Fa niste calcule… Aaahh, ca la Tucson exista o ciudatenie si dieselul este mai scump cu Eur fata de varianta similara pe benzina, aia e altceva… La ambele variante, ma refer la versiunile de top. Pai n-am zis ca e o afacere; eu am discutat doar din punct de vedere tehnic. Fiecare isi face calculele in functie de necesitati. Oricum, tendinta actuala d. Si la combustibili la fel. Unde cererea devine mai mare si preturile cresc. Multumesc foarte mult pentru raspuns si scuze de confuzie.
Nu stiu de ce, dar eu înțelesem ca ti-ai luat una pe benzina. O sa ma intersez si de varianta 1. Totusi, de diesel a inceput deja sa se fuga doar pentru ca se povesteste ca se intenționează sa se puna taxe mai mari pentru masinile cu astfel de motoare. Un sâmbure de adevăr exista insa.

Ori in contextul asta, te intrebi, oare daca iei un diesel nou acum, in cativa ani ce te faci daca taxele se majorează deranjant de tare si peste asta ce te faci daca si pretul motorinei o sa crească semnificativ? Si tot in contextul asta evident contra diesel, mai vinzi oare cuiva masina cand o fi momentul s-o vinzi sau chiar daca pana la urma o vinzi, cat pierzi la ea? Eu, unul si de asta nu sunt sau nu mai sunt atat de atras de diesel.
Inafara de treaba asta cu prigonirea diesel-ului, care nu stiu cata baza reala are pt. Daca nu te intereseaza costurile de intretinere poti trece peste aspectul asta. Dar, repet, strict din punct de vedere tehnic, pe masini mari raman fan diesel. Sau motoare pe benzina de puteri si cuplu mai mari dar sa fii pregatit si pt. Mai am o întrebare.

Ai auzit ceva de așa ceva? Și o varianta Mildhybrid cam cu cât reduce consumul urban? Da, o sa vina MH si pe motorul pe benzina, de fapt din ce stiu, o sa vina pe toate motorizarile, treptat. MH reduce consumul urban destul de mult, pentru ca ajuta motorul diesel sau benzina exact in momentele in care acestea sunt dezavantajate la accelerare-franare repetata, de ex.
Nu am condus MH pana acum decat pe Suzuki Swift, principalele efecte notabile pe care le-am observat sunt disparitia lag-ului la turbo un mare avantaj si reducerea consumului urban fata de o varianta normala, estimativ diferenta as pune-o cam asa, daca o varianta fara MH consuma 7 in oras, o varianta cu MH consuma 6. Extrapoland la Sportage 1. Dar aici sunt doar presupuneri, sistemul MH de la Sportage e mult mai puternic decat cel de la Swift, deci posibil sa fie mai eficient in realitate. O sa conduc in lunile urmatoare toate modelele de la Kia, mai noi, si vom vedea si MH ce hram poarta.

Ori 2. Ajutati-ma cu un sfat va rog. Masina va fi folosita de parinti ca a doua masina, Dar cei Nm din motorul de 2.
Cel mai important aspect la Kia este ca are scaune ventilate si mi se pare o optiune de vis pentru zilele toride. Apoi mai vine garantia de 7 ani. Avand in vedere ca as dori sa fac achizitia masinii in urmatoarele saptamani… ce masini imi recomandati? CX5 cum ai spus DOAR benzina si in nici un caz motorul de 2 litri , cel mare este mai scump la taxe dar nu o sa observi diferenta fata de 1. La drum lung si viteze decente este mai economic decupleaza un cilindru. Cutia este foarte buna si fiabila motorul aspirat la fel. Service ul daca nu esti din Buc este o problema la Mazda si garantia nu este la fel de buna doar 3 ani reali plus 2 care nu acopera tot la dealer te duc cu zaharelul.

Ce oferta ai primit pentru 2. In primul rand, nu se mai poate cumpara Sportage decat cand apare faceliftul asta daca nu cumva se gaseste un Sportage pe stoc, ceea ce ma indoiesc, s-au vandut toate. Pentru a doua masina, 10 pe an, e putin complicat. Mazda 2. La 10 pe an, nu punem probleme de fiabilitate, mai ales la garantie de 7 ani. Acestea fiind zise, poate alegerea va fi mai usoara. Eu am Sportage si nu ca nu regret, azi daca ar fi sa iau, tot Sportage as lua, desi si CXul imi place foarte mult, insa diferenta de pret e substantiala. Pret foarte mare si usor mai slab la performante nu ma deranjeaza asta, si cred ca nici nu se simte, dar banii se simt, cu siguranta. Salut Robert. Sunt pe cale sa iau din stoc o kia sportage 1. Insa m-a cam luat groaza despre aceasta cutie uscata.

Am citit ca multe au venit in service cu probleme la cutie. Ai auzit asa ceva? Nu am de gand sa urc pe munte cu ea sa fac vreun offroad agresiv. Stric oras cu km putini…Multumesc. Ai 7 ani garantie, care acopera si cutia de viteze, ar trebui sa te uiti atent pe forumurile Kia, sa vezi cam care e ponderea masinilor cu probleme si ce probleme au fost si cum s-au rezolvat. Eu am condus multe cu DCT si de la Hyundai si de la Kia si nu am intalnit probleme, asta nu inseamna ca nu pot sa fie.

Posesorii acestui model…puteti sa-mi oferiti mai multe datalii? Are resurse pt o familie cu 4 persoane? E suficient pentru orice motorul 1. Inca o intrebare referitor la insonorizare: poți sa ne spui care sunt materialele pe care le-ai folosit?
Din moment ce le-ati condus, ne puteti spune daca e necesara antifonarea suplimentara si in cazul urmatoarelor masini: Vitara, S-Cross, Duster si Astra K? Robert, te rog sa dai mai multe detalii despre antifonarea suplimentara pe care ai facut-o la Sportage-ul tau!

Material antifonant suplimentar pus sub izolatia de capota, material pus in compartimentul motor pe peretele de foc, materiale suplimentare in bord, sub mocheta fata, consola centrala zona inferioara unde e schimbatorul , stalpii parbrizului si panourile din interior de la oglinzile retrovizoare, plus antifonare integrala portbagaj, zona roata de rezerva, unde nu mai exista tabla goala efectul este uluitor — nu ca nu stiam, ca doar stiam de cand faceam insonorizari, dar a schimbat total perceptia suspensiei spate — abia acum masina e cum trebuie , mai am in plan cateva chestii, insa dupa parerea mea si a altora care au mers in masina cu mine, nu e Kia, e altceva….
Robert, nu cred ca e diferenta pe oras de litri.

Diferenta este doar pe exterior si nu cred ca este mai mare de 2 litri …. Pe extraurban eu merg cu 5. Media pe bord sta in 7. Acum ce sa zic, matematic si mie mi-a iesit tot benzina, adica diferenta de pret era euro in plus la diesel, diferenta de consum sa zicem l nu o amortizezi usor, revizia la diesel e fata de la benzina, impozit mai mare la diesel si orice alte chestii legate de cilindree sunt mai mari, deci amortizezi sumele astea doar dupa km, dar asa am ales pana la urma. De fapt ales e mult spus, ca in dimineata in care am semnat comanda, practic am dat cu banul…. Salutare Robert. Am sunat azi la kia in cluj napoca si mi au zis ca o sa se faca un face lift la sportage si ca se iau comenzi Pana in 5 martie cu preturile de acum.
Ai ceva informati in acest sens? Multumesc mult.

O zi buna! Faceliftul la Sportage apare in toamna, deci nu cred ca au cum sa ia comenzi pentru facelift dinainte sa fie lansat, probabil au vrut sa zica altceva, ca preturile de acum sunt valabile pana in 5 martie si apoi e posibil sa se schimbe. Da asa e in legatura cu pretul…. Ma gandeam ca sti ce o sa se modifica effective o data update -ul asta care din ce mi-au dat de inteles ar incepe din vara.
O sa fie multe lucruri in plus la noul Sportage, de la un sistem hibrid pe 48 V pana la noi tehnologii, cruise control adaptiv, posibil noua cutie cu 8 trepte automata, poate motorul 1. Si da, avand mai multa tehnologie, va creste si pretul, probabil…. Robert, spune-ne te rog frumos, totusi de ce ti-ai luat versiunea diesel, daca te-ai exprimat si in testul cu benzina ca aceea este varianta ideala?
Ai avut o propunere mai personalizata de la ATN care te-a avantajat pe diesel?

Ms Ma gandesc ca avand masini la drive-test, frecvent, mergi mai mult cu acelea, nu cu a ta. Deci problema km multi nu are aplicabilitate la tine…. Eu am luat masina de la Kia direct, nu de la ATN, nu a fost vorba de personalizare sau altceva.
Ideea e ca am preferat cutia cu convertizor care a avut o fiabilitate dovedita, pe urma eu folosesc masina si in offroad usor, unde la fel cutia ma ajuta enorm, convertizorul suplineste un reductor, n-ai niciun fel de fortare in cutie cand esti in noroi sau alta situatie in care ai stresa cutia DCT. Si apoi, din ce am vazut eu, in oras diferenta de consum e destul de mare intre 1.
Si fac kilometri destul de multi, adica oricum cel putin 15 anual, in conditiile in care conduc alte cateva zeci de masini. Daca n-as conduce alte masini, probabil as ramane pe la km cu Sportage, lunar, si se justifica dieselul pentru mine.

Si nici macar nu am vrut GT Line, insa un Style cu optiuni ma ducea la acelasi pret cu GT Line cu optiuni, pierzand dotarile specifice GT Line, asa ca a fost si aici o alegere fireasca, de atatia bani, mai multe optiuni. Nu regret nicio clipa alegerea facuta, mai ales dupa ce am umblat putin la masina suplimentand antifonarea si in portbagaj si in zona dintre motor si bord, rezultatul e covarsitor. Nu stii ca e diesel, pur si simplu Sportage-ul meu e un etalon in a judeca celelalte masini la nivelul sunetului din interior.
Robert, referitor la acest post, comentariile tale din Ep.

Comentariul este foarte corect si raman la aceasta parere, diferenta importanta in cazul de fata e ca masina mea e configurata corect, pentru gustul meu, adica fara plafon panoramic si fara alte gadgeturi inutile, xenon, spalatoare faruri, etc, lucruri care dupa mine se invart la un total de kg, deci e mai usoara fata de modelele GT Line full prezentate in filme diesel si benzina , ca atare, in cazul meu apare o mica diferenta. Daca in toate testele cu diesel pe care le-am facut, cutie automata, cel mai mic consum mediu a fost 7. Adica pot spune ca fata de 7.
Babeste inseamna 0,5l la suta mai bine, nu extraordinar, dar asta e realitatea mea masina e de firma, are foaie de parcurs, deci stiu exact consumurile si km.

Insa in Bucuresti, de exemplu, diferenta de consum fata de benzina pare mai mare decat ce am observat eu, am prieteni cu 1. Si ajungem fix la ce spuneam, ca daca nu faci foarte multi kilometri, matematic iesi mai bine cu benzina, posibil ca si eu, pana sa vand masina, sa nu amortizez diferenta de pret fata de benzina plus service, impozite, etc. Pe de alta parte, am prieteni cu diesel automat, tot Sportage, care au facut km intr-un an, pentru ei din start benzina e exclusa, si matematic si in realitate.
Salut, Robert. Am urmarit cu interes review-urile tale pentru Sportage si mi-au fost de mare ajutor. Vreau sa achizitionez un Sportage 1. Imi plac dotarile suplimentare de la GT Line, insa jantele de 19 mi se par nepotrivite pentru drumurile noastre si din pacate nu exista posibilitatea de a achizitiona GT Line echipat cu jante de Am vazut ca ai ales GT Line, cum se simte masina comparativ cu un Sportage echipat cu jante de 17 dpdv confort si manevrabilitate?

Cat de mari sunt diferentele?
E diferenta sesizabila de confort intre 17 si Nu mai vorbesc de costurile anvelopelor pe 19 sau ale jantelor pe 19 in caz de ceva. In schimb, ca sa sesizezi diferenta de manevrabilitate intre cele doua dimensiuni trebuie sa conduci masina cam spre limite. Ridicata Vineri pe 16, stat un weekend la munte cu ea, ma declar incantat de alegere GT Line 1. Deci daca inteleg corect ti-ai luat una pe benzina, 4×4, cutie manuala si GT Line.
Exact ce ma bate si pe mine gandul sa iau. Poti te rog sa-mi zici si mie cum stai cu consumul urban si extraurban? Parerile si calculele sunt atat de impartite ca nici nu mai stii oare ce e mai bine de ales.

Salut, Da, asa este. Benzina, 4×4, cutie manuala, GT Line. Sa stii ca fata de varianta 2. Per ansamblu, nu e mare scofala. Dar prefer benzina, mai ales pentru confortul imediat oferit pe timp de iarna. De ales, alege ce te face pe tine sa te simti mai bine. Orice am zice noi aici, tu tot ai in cap clar directia de urmat. Eu am avut Cx5 disel 4×4 AT 6trepte ,clasica si hp in echipare de top , consum oras 10l afara mers autostrada la fel. Cum spunea cineva mai sus ptr oras omori masina , schimburi de ulei la mii , daca nu vrei sa strici motorul, tot timpul ochii pe dpf si au mai fost chestii deranjante.
A placute fata max 20k spate 40k , la Sportage cum este? Sa ai 2. Dinamica pana in de ture , dupa uitati gafaie. La disel vb de V6 in sus ptr sportivitate.

Am vandut o si am acum un i30 tgdi AT7 trepte dublu ambreiaj pe reprize si la viteze mari ii da clasa CX5 ului cu un minus la cutie care a dat cateva rateuri la plecare de pe loc , de la semafor de ex , nu gasea prima treapta????. Consumul in oras pe mine nu ma streseaza mai mult decat un filtru dpf sibposibilitatea de a defecta motorul, in schimb vreau un consum decent la km pe ora viteza de croaziera si portbagaj peste l Acum si concluzia postului are cineva experienta cu benzinar turbo dar viteze automat?
Turatii mai joase -consum mai mic sau cu dezactivarea unui cilindru? Ma uit dupa Tiguan all space de 2. Daca CX5 avea varianta turbo pe benzina era o optiune. In legatura cu comentariul scris de mine ,care vad ca nu a fost aprobat, referitor la kia sportage pe primul loc la defectiuni ce se aude? Multumesc frumos!

Cred ca nu urmaresti atent topicul, ti-am raspuns de mult, te-am rugat sa repostezi, eu nu am avut asa ceva, am reverificat si acum.
Dar imi dai voie sa iti spun ca e o prostie? Pentru ca Sportage nu e pe primul loc la nicio defectiune, dimpotriva. Ce vrei tu sa spui, probabil, e ca din toate modelele Kia, care sunt pe primele locuri la fiabilitate, Sportage e pe ultimul loc, dar una e una, alta e alta. Deci te rog sa revii cu postarea si ti-o aprob fara probleme, ca nu sunt actionar la Kia. Dar am Sportage si pana acum merge ca mama Mercedesului. Adica 5 stele de la cap la coada? Pai asta mie nu imi suna bine pentru ce vrei sa subliniezi…. Rezum eu, Kia locul 1 la marci, cu cele mai putine probleme pe de vehicule 72 , iar la segmentul SUV, Sportage pe rusinosul loc 2, dupa Niro tot Kia.

Poate nu e suficient, ia sa mai vedem, AutoBild, renumiti pentru aplecarea spre masinile germane, se dau invinsi in si recunosc oficial: El are Opel Corsa 1. E ca in povestea aia cu vulpea si strugurii. Lasa strugurii acrii la noi, asteptam sa se coaca in ! Motorul ala de sq7 tri-turbo are niste caracteristici care depasesc lumea diesel sau benzina, el exista pentru ca emite mai putin CO2 decat echivalentul pe benzina si impreuna cu adblue reduce si cantitatea de oxizi de azot emanati ca sa ajute producatorul sa se incadreze in niste tinte de poluare. Daca vii cu o comparatie pe acelasi model cu motorizari diferite si cutii de viteze similare, poate te va lua cineva in serios, atlfel comparam mere si pere. Băieții aia nu au ales la întâmplare modelele alea?
Crezi ca automata e in avantajul SQ7-lui? In realitate e cam altceva.

Si trebuie pornit de la datele ca dieselul de pe SQ7 cară 5. Restul, cu cuplul motor e marketing, cum zicea un priceput mai sus. Se vede usorul avantaj la plecarea de pe loc al benzinei. Posibil ca benzina sa mai recupereze ceva sau sa treaca in fatza daca s-ar fi parcurs o mila intreaga, nu un sfert, dar ce mai conteaza pt.
E cel putin o gluma proasta sa compari u motor de peste de cai cu unu de Puterea face diferenta la viteze mari, nu diesel sau benzina. Ambele sunt 4WD. Cine-i habarnistul? Dacă era si start lansat RS-ul era si mai mult in urma. Depinde care iti place tie cel mai mult. Mergi la drive-test, vezi unde apare Karma, ca masinile sunt in mare la fel.

Mie unuia, nu-mi place aspectul de cutie cocotata pe roti de la Kuga, dar degustibus non disputandum…. Nu ai in mail un link sau instructiuni de dezabonare? Daca nu ai, te dezabonez eu, dar ar trebui sa fie acolo ceva.
Eu la 1. In afara de consum nu ne convingi cu motorul tau minune 1. Sorry, no offence. Noapte buna! Poti sa tii diesel-ul in 4. Puterea a lasat-o in urma. Pai eu ce zic? Prioritatea zero: A1 Sibiu – Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi. Evident ca aveti amandoi dreptate Dar va dati seama ce macel ar fi iesit daca posesorul camerei ar fi fost si el intr-o depasire? Si nu cred ca a fost vorba de nici o „intrare din greseala pe contrasens”.

Poate daca ar fi fost noapte sau ceata as fi spus ca este posibil, nu a vazut ca drumul coteste la dreapta. Dar era in plina zi, vizibilitate perfecta, semnele de curba se vad la fel de perfect Un distrus, ar trebui sa i se i-a carnetul pentru multe luni. Avea timp sa depaseasca masina mare dupa curba , nu avea ce sa caute ce contrasens. Sper ca politia sa i-a masuri in acest caz. Problema tehnica? In ultimul cadru soferul reintra pe sensul sau de mers. Incredibil cum se grabesc unii colegi.
Cu cat sunt mai departe de colegii de pe contrasens care merg exagerat de tare, cu atat mai bine. Exista un sens giratoriu in care daca vrei sa ramai pe centura, mergi drept colegii nici nu se uita daca vine cineva din giratoriu. Eram doar eu si un coleg.

Problema e ca la iesirea din intersectie exista o trecere de pietoni foarte prost semnalizata si deloc luminata.
N-am vazut ce sa intamplat, doar ca s-a pus pe avarii acolo. Trec peste 5 minute iar ma plimbam la vrajeala , 2 ambulante si vreo politisti. Aplicaţia este disponibilă. Uleiul de palmier nehidrogenat şi sănătatea ta Se găseşte în toate supermarketurile în Auchan, la vreo 16 RON, cel mai ieftin , şi nu numai.
Viktor Ianukovici, preşedintele comunist al Ucrainei a fost prins de către grănicieri în timp ce acesta încerca să fugă din ţară, spre Rusia.

Service Auto Bmw Group. Dan Plants Plant Planets. Dan Blog Blogging. Dan Blog Fed Up Blogging.

util – ASTRODEVA


Cum spuneam si se pare ca nu scap, probabil ca o sa imi cumpar un Sportage automat. Pentru ca imi place si e masina pe care mi-am nego inca de la generatia a 3-a. Si eram cu gandul la motorul dieselcu care deja peentru avut doua teste. Apoi a pentri varianta asta si Formk sa vezi, am observat o chestie interesanta: ca si in cazul modelului Hyundai Tucson, agilitatea variantei 1. Da, fiabilitatea cutiei de viteze cu convertizor de cuplu e legendara, insa si viteza si finetea cu care schimba transmisia DCT7. Si surpriza mare vine de la consum. Evident ca in oras si la viteze mari pe autostrada e avantajat dieselul, turatii mici, diesel, se subintelege ca e in avantaj. Insa media pe aceleasi trasee si cam in aceleasi conditii, nu difera mult de un diesel 2l CP automat.

Cel mai mic consum mediu Formu waze pentru negi cu Formu waze pentru negi automat a fost pe la 7. Nu mi se pare mult. Iar performanta e Formu waze pentru negi. Viteza maxima ramane identica, insa pe si pe reprize pare sa bata benzina. Pret de achizitie mai Form cu vreo si ceva de euro functie de oferta de momenttaxele sunt mai mici, dupa multe calcule am realizat ca la 20 km rulaj anual si tinuta masina Formu waze pentru negi ani cat e garantianu prea renteaza sa iei diesel…. Decizia a fost luata acum un an si achizitia acum 3 saptamani.

Kia Sportage 1.6l T-GDi DCT 4×4 GT Line

Blogul lui Dan

Forgot your password? By altaunuMarch 9, in Escorte din Cluj. November 14, Nu e chestie de gusturi, ci de Formu waze pentru negi portofelului, imbinata cu lipsa educatiei. Sunt destui ciurli-burli care nu au nici dupa ce bea apa, dar ar fute si ei ceva, pwntru instinctul si prostia ii inse. November 28, Si pe Waze, cu poze cu tot!

Lasă un răspuns